>>terug<<
10 reclamewoorden en meer

‘De mensen lezen niet meer’, zeggen tekstschrijvers die niet kunnen schrijven. Langere teksten zijn ‘old school’. Maar bibliotheken floreren, analfabeten hebben zich door ‘De Da Vinci Code’ geworsteld en Ilja Gort schrijft een thriller. Dat is wel het beste bewijs dat er met schrijven geld valt te verdienen.
Terug naar de marketing-communicatie. Als tekst een belangrijke eyecatcher is, zorg dan dat je iets te vertellen hebt. En zorg dat die tekst leesbaar wordt vormgegeven. Soms lukt dat. Als tekstschrijver, art-director, typograaf en klant weten waarover ze praten. Mooie maar helaas hoogst uitzonderlijke momenten.

De solist (Voetbal International; copyprijs)

De man achter het doel (Voetbal International; copyprijs)

Even vol gas (BMW motoren; nominatie)

Potje met vet of potje met spread? (Heinz Sandwich Spread; nominatie)

Lieve Siets (Het Bruidsarsenaal)

Mail: fred@dewoorden.nl, tel: 0620 966 446